Uslovi poslovanja - Marquise

Bottega Grande d.o.o.
Grmeč 1 Nova 16, 11000 Beograd, Srbija
Matični broj: 21642380, PIB: 112286666
Telefon: +381 60 4770 634, Email: office@bottegagrande.rs

USLOVI POSLOVANJA

Uslovi poslovanja za kupovinu putem sajta

Dobrodošli u Marquise!
Ovo su Uslovi poslovanja koji se primenjuju na svaku kupovinu u našoj e-prodavnici. Pre poručivanja naših proizvoda potrebno je da se upoznate sa ovim odredbama, jer one sadrže značajne informacije o Vašim pravima i obavezama. Porudžbinom, odnosno kupovinom u našoj e-prodavnici, potvrđujete da ste se upoznali sa Uslovima poslovanja i da ih u svemu prihvatate. Porudžbinom zaključujete Ugovor o kupoprodaji u elektronskom obliku sa Bottega Grande d.o.o., na koji će se primenjivati odredbe Zakona o elektronskoj trgovini.

  1. DEFINICIJE

  2. OPŠTE ODREDBE

  3. PORUDŽBINA

  4. CENE

  5. NAČIN PLAĆANJA

  6. ISPORUKA

  7. POSTUPANJE PRILIKOM ISPORUKE

  8. ZAMENA PROIZVODA

  9. PRAVO POTROŠAČA NA ODUSTANAK OD UGOVORA

  10. ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI

  11. VANSUDSKO REŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA


1. DEFINICIJE

Kada kažemo “Prodavac”, “Mi” ili “Marquise” mislimo na društvo Bottega Grande d.o.o. sa sedištem u ul. Grmeč 1 Nova 16, 11000 Beograd, matični broj: 21642380, PIB: 112286666, telefon: +381 60 4770 634, email: office@bottegagrande.rs, web adresa: https://marquise.rs

Kada kažemo “Uslovi poslovanja”, “Uslovi” ili “UP” mislimo na uslove poslovanja koji važe za kupovinu u našoj e-prodavnici.

Kada kažemo “Kupac” ili “Vi” mislimo na bilo koje fizičko ili pravno lice koje je poručilo proizvod(e) Prodavca putem e-prodavnice ili koje je zainteresovano da poruči proizvode Prodavca.

Kada kažemo “Korisnik sajta” mislimo na svako lice koje pristupi i koristi Sajt.

Kada kažemo “Gost” mislimo na Kupca koji obavlja porudžbinu bez registracije naloga na Sajtu.

Kada kažemo “Registrovani korisnik” mislimo na Korisnika Sajta koji je registrovao svoj nalog na Sajtu.

Kada kažemo “Potrošač” mislimo na fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti i na koga se primenjuju propisi o zaštiti potrošača.

Kada kažemo “Kupoprodajni ugovor” ili “ugovor” mislimo na ugovor o kupoprodaji bilo kog proizvoda i/ili usluge Prodavca, koji uključuje odredbe UP, kao i eventualne posebne uslove ukoliko su ugovoreni između Ugovornih strana.

Kada kažemo “Sajt” mislimo na sajt Marquise, dostupan na https://marquise.rs.

Kada kažemo “Pravilnik o zaštiti podataka o ličnosti” ili “Pravilnik” mislimo na poseban akt u kome dajemo informacije kako obrađujemo Vaše podatke u vezi sa korišćenjem Sajta i u vezi sa kupovinom putem e-prodavnica. Pravilnik je dostupan na sajtu Prodavca.

Kada kažemo “Garancija” mislimo na svaku izjavu kojom njen davalac daje obećanje u vezi sa robom, i koja je pravno obavezujuća pod uslovima datim u izjavi, kao i oglašavanju u vezi sa tom robom. Odredbe o Garanciji, koje čine sastavni deo Uslova poslovanja, možete videti ovde.

Kada kažemo “Ugovorne strane” mislimo na Kupca i Prodavca zajedno.


2. OPŠTE ODREDBE

  • Uslovi važe u okviru celokupnog poslovanja, odnosno za našu ponudu, potvrdu porudžbina, isporuku i račune, kao i za sve druge isprave vezane za prodaju proizvoda.

  • Isporuka se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije. Ne postoji ograničenje u pogledu količine ili vrednosti.

  • Ovaj Sajt i e-prodavnica nisu namenjeni licima koja su mlađa od 18 godina.

  • U slučaju da je Kupac pravno lice, osoba koja unosi podatke i poručuje proizvode time potvrđuje i garantuje da poseduje ovlašćenje da zaključi Ugovor o kuporpodaji u ime i za račun tog pravnog lica.

  • Posebni uslovi (koji odstupaju od Uslova), posebno uslovi postavljeni od strane Kupca, biće obavezujući jedino ukoliko su posebno ugovoreni i pisanim putem potvrđeni s naše strane.

  • Odredbe Uslova poslovanja iz kojih proističe da se primenjuju na Potrošače, ne mogu se primeniti na Kupce koji su pravna lica.


3. PORUDŽBINA

  1. Poručivanje u online prodavnici se vrši isključivo putem Sajta. Potrošači ne mogu izvršiti porudžbinu telefonom, iako je stručna podrška našeg tima dostupna za savet i pomoć pri odabiru proizvoda.

  2. Kupac poručivanje može izvršiti ili u svojstvu Gosta ili u svojstvu Registrovanog korisnika, o čemu Kupac sam odlučuje. U slučaju da se Kupac već prethodno registrovao, može da se prijavi i kupovinu izvrši preko svog naloga.

  3. Ukoliko Vam proizvod odgovara i želite da ga kupite, to možete učiniti tako što ćete kliknuti na dugme "Dodaj u korpu". Pre potvrđivanja porudžbine, korpu možete dopuniti, isprazniti ili ažurirati.

  4. Nakon što selektujete sve proizvode koje želite da kupite, potrebno je da unesete podatke za porudžbinu u skladu sa formularom. Porudžbina je završena potvrđivanjem na dugme “Završi porudžbinu”.

  5. Potvrđivanjem porudžbine na Sajtu kao Kupac potvrđujete sledeće:
    a) da su Vam poznate odredbe UP ili da su Vam morale biti poznate, jer smo Vam pružili stvarnu mogućnost da se upoznate sa njihovom sadržinom,
    b) da smo, pre potvrđivanja porudžbine, na jasan i razumljiv način ispunili obavezu obaveštavanja Kupca,
    c) da ste, kao Kupac, saglasni sa UP.

  6. U pogledu obaveze obaveštavanja, potvrđujete da smo Vas obavestili naročito o sledećem:

    • osnovnim obeležjima robe;

    • našem poslovnom imenu, matičnom broju, adresi sedišta i broju telefona;

    • prodajnoj ceni ili načinu na koji će se prodajna cena obračunati, kao i o svim eventualnim dodatnim troškovima, kao što su troškovi isporuke koji padaju na teret Kupca;

    • načinu plaćanja, načinu i roku isporuke, načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, kao i načinu na koji se postupa po reklamacijama kupca;

    • postojanju zakonske odgovornosti zbog nesaobraznosti robe;

    • načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja prodavca po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava kupca po osnovu saobraznosti;

    • uslovima za raskid ugovора;

    • u vezi sa prodajom tehničke robe o dostupnosti rezervnih delova, priključnih aparata i sličnih delova, tehničkom servisu, odnosno održavanju i opravci.

  7. Nakon što ste izvršili poručivanje, dobićete automatski email kojim se potvrđuje porudžbina. Služba internet prodaje Prodavca će nastojati da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni proizvod. Obrada porudžbine, tokom koje utvrđujemo da li je proizvod raspoloživ na stanju, može trajati najviše 3 radna dana. Ukoliko proizvod nije na stanju, bez odlaganja Vas obaveštavamo o tome, u kom slučaju će se smatrati da je Vaša porudžbina otkazana.

  8. Ukoliko smo u mogućnosti da isporučimo samo deo Vaše porudžbine, Služba internet prodaje će Vas kontaktirati kako bi Vas obavestila o tome. Ukoliko se saglasite, izvršiće se isporuka samo onog dela porudžbine koji je raspoloživ.

  9. Za sva dodatna pitanja vezano za vašu porudžbinu možete nam se obratiti putem email adrese office@bottegagrande.rs ili putem telefona +381 60 4770 634.


4. CENE

  • Pored slike svakog proizvoda naznačena je cena. Cene uključuju PDV, osim gde je izričito navedeno da je cena bez PDV-a.

  • Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.

  • Istaknute cene u e-prodavnici važe isključivo za kupovinu putem interneta.

  • Istaknute cene ne uključuju troškove isporuke. Troškove isporuke možete videti u odeljku ISPORUKA.


5. NAČIN PLAĆANJA

  1. Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke od kurira.

  2. Plaćanje putem predračuna – kupcu se na email šalje predračun, a po knjiženju uplate paket se šalje kurirskom službom.

  3. Plaćanje platnim karticama (Visa, Visa Electron, MasterCard, Amex ili Maestro) – plaćanje se odvija na sigurnoj stranici banke (Banca Intesa Beograd), uz korišćenje SSL i PKI tehnologije.


6. ISPORUKA

  • Porudžbina se vrši isključivo putem mobilne aplikacije Marquise.

  • Kupac bira jedan od dostupnih restorana iz liste u aplikaciji za preuzimanje porudžbine.

  • Nakon potvrde porudžbine, kupac dolazi u odabrani restoran i preuzima je u radnom vremenu restorana.

  • Kućna dostava nije dostupna.

7. POSTUPANJE PRILIKOM ISPORUKE

  • Prilikom preuzimanja isporuke, Kupac je dužan da, u prisustvu kurira, vizuelno proveri paket kako bi utvrdio da li postoje vidna oštećenja.

  • Kupac treba da zahteva otvaranje paketa. Ako se konstatuju oštećenja, kurir sačini zapisnik o reklamaciji.

  • Rok za prijavu reklamacije zbog oštećenja u transportu je 24 časa od preuzimanja.


8. SAOBRAZNOST I REKLAMACIJA

Ovaj deo Uslova poslovanja se odnosi na situaciju kada roba Kupcu nije stigla u ispravnom stanju. Ukoliko je roba u ispravnom stanju, ali želite da zamenite za drugi proizvod, vidite ZAMENA PROIZVODA. Ukoliko je roba u ispravnom stanju, ali kao Potrošač želite da je vratite, vidite PRAVO NA ODUSTANAK.

  1. REKLAMACIJE NA OŠTEĆENJE NASTALO U TRANSPORTU

Prilikom isporuke Kupac je dužan da dobro pogleda ambalažu. U slučaju da je ambalaža oštećena, Kupac dostavljaču treba da skrene pažnju na oštećenje ambalaže. Ukoliko ima vidljivih tragova oštećenja na ambalaži odnosno pakovanju, Kupac treba da zamoli dostavljača da sačeka da se proveri da li je sadržaj isporuke oštećen. U slučaju da je oštećen sam sadržaj isporuke, Potrošač treba da zatraži da se sadržaj isporuke vrati kompaniji Marquise.

Krajnji rok za prijavu reklamacija na oštećenje u transportu je 24h. Ukoliko primetite oštećenje, molimo Vas da odmah pošaljete fotografije proizvoda i ambalaže na office@bottegagrande.rs zajedno sa informacijama o vremenu kada je izvršena preuzimanje, i broju računa-otpremnice po kome ste kupili proizvod.

  1. REKLAMACIJE U POGLEDU NESAOBRAZNOSTI PROIZVODA

Ukoliko kupovinu vrši Kupac kao Potrošač (u smislu odeljka 1 Uslova poslovanja), primenjuju se odredbe Zakona o zaštiti potrošača (čl. 50 do 53) i odredbe odeljka POSEBNA PRAVA POTROŠAČA.

Ukoliko kupovinu vrši Kupac kao pravno lice, u pogledu saobraznosti primenjuju se odredbe Zakona o obligacionim odnosima koje se odnose na odgovornost prodavca za materijalne nedostatke na stvari. Kupac je dužan da kupovinu pregleda i o vidljivim nedostacima odmah, bez odlaganja, obavesti Marquise uz priloženi račun. U slučaju skrivenog nedostatka, Kupac je dužan da o tome obavesti Marquise odmah nakon otkrića, uz priloženi račun. Ukoliko Kupac ne obavesti blagovremeno, gubi pravo na zaštitu. Marquise ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon 6 meseci od preuzimanja, osim ako nije dat Garancijski list.

Troškovi kontrole saobraznosti proizvoda, tehničkih karakteristika ili zdravstvene ispravnosti u ispitnim laboratorijama padaju na teret Kupca, osim ako se utvrdi da je nedostatak posledica greške u materijalu ili proizvodnji.

  1. POSEBNA PRAVA POTROŠAČA

3.1. Šta znači saobraznost?
Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna ugovoru:

  1. ako odgovara opisu koji smo dali;

  2. ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je Potrošač nabavlja, a koja je nama bila poznata;

  3. ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;

  4. ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što Potrošač može očekivati.

Reklamacija neće biti usvojena ako je do oštećenja došlo nepravilnim rukovanjem ili neovlašćenim popravkama.

3.2. Rok za izjavljivanje reklamacije
Marquise je odgovoran za nesaobraznost proizvoda u roku od 2 godine od dana preuzimanja. Ako za proizvod postoji garancija, taj rok može biti duži.

3.3. Postupak izjavljivanja reklamacije

Potrebno je poslati zahtev putem emaila office@bottegagrande.rs ili poštom na adresu Grmeč 1 Nova 16, 11000 Beograd, sa naznakom "Reklamacija", uz:

  • reklamirani proizvod;

  • dokaz o kupovini (račun-otpremnicu);

  • popunjen reklamacioni list (dostupan online).

Ako reklamaciju šaljete elektronski, obavezno pošaljite i fizički artikal najkasnije narednog radnog dana.

3.4. Postupak rešavanja reklamacije

Na zahtev odgovoramo u roku od 8 dana od prijema reklamacije. Rok za konačno rešavanje ne prelazi 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu. Potvrdu o prijemu šaljemo elektronski.

3.5. Dostavljanje proizvoda na reklamaciju ili servisiranje

Proizvod mora biti propisno zapakovan. Neće se preuzimati neadekvatno zapakovani ili mehanički oštećeni proizvodi tokom transporta, već će biti vraćeni na trošak Kupca ili se naplaćivati šteta.

3.6. Prava Potrošača po osnovu reklamacije

U slučaju osnovanosti, imate pravo na popravku, zamenu proizvoda, umanjenje cene ili raskid ugovora, u zavisnosti od situacije i uz Vašu saglasnost.

3.7. Servisiranje nakon isteka roka saobraznosti

Posle isteka zakonskog perioda (2 godine) ili garantnog roka, Kupci snose troškove servisa i slanja.

8. ZAMENA PROIZVODA

  • Potrošač ima pravo na zamenu ili odustanak od kupovine u roku od 14 dana od prijema proizvoda.

  • Za zamenu ili odustanak, kontaktirajte nas na office@bottegagrande.rs ili +381 60 4770 634.

  • Proizvod mora biti neoštećen, u originalном упаковању. Troškove повратка сноси Купац, осим ако је дошло до грешке Prodavca или недостатаka robe.


9. PRAVO POTROŠAČA НА ОДУСТАНАК ОД УГОВОРА

  • Potrošač може odustati u roku od 14 dana od dana isporuke последње pošiljke.

  • Izjava о odustanku može se poslati pismeno или elektronski.

  • Prodavac vraća sve uplate, uključujući troškove dostave, najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave или robe.

  • Potrošač je odgovoran за umanjenje vrednosti robe prouzrokovano neprikladnim rukovanjem.


10. ZAŠTITA PODATAKA О LIČNOSTИ

  • Prodavac obrađuje podatke о ličnosti Kupaca u skladu s propisima Republike Srbije.

  • Više informacija o politici privatности i kolačićima nalazi se u Pravilniku na https://marquise.rs.


11. VANSUDSKO REŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

  • Sve sporove koji proisteknu iz ugovora moguće je rešiti vansudskim putem pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

  • Postupak je besplatan za strane, traje do 90 dana uz mogućnost produženja na još 90 dana.

  • Učešće u vansudskom postupku ne utiče na pravo potrošača na sudsku zaštitu.

POLITIKA PRIVATNOSTI

PRAVILNIK O ZAŠTITI PODATAKA O LIČNOSTI

Bottega Grande d.o.o. sa sedištem u Grmeču 1 Nova 16, 11000 Beograd, matični broj: 21642380, PIB: 112286666, delatnost i šifra delatnosti: 5610 - Restoranska delatnost, račun: xxx-xxxxxxxxxxxx-xx, E-mail: office@bottegagrande.rs, web adresa: https://marquise.rs (dalje: “Marquise”, “Mi” ili “Prodavac”), u obavljanju svoje delatnosti, prikuplja i obrađuje podatke o ličnosti poštujući sve relevantne propise.

U ovom Pravilniku o zaštiti podataka o ličnosti (dalje: “Pravilnik”) objašnjeno je na koji način Marquise prikuplja Vaše podatke, na koji način ih koristi i upravlja njima. Zaštita i sigurnost ličnih podataka naših kupaca, klijenata i fizičkih lica kod naših poslovnih partnera (dalje: “Lica”) je prioritet naše kompanije.

Molimo Vas da pažljivo pročitate ovaj Pravilnik kako biste razumeli sva važna pitanja koja se tiču zaštite Vaše privatnosti.

  1. RUKOVALAC PODACIMA O LIČNOSTI

  2. DEFINICIJE

  3. NA KOGA SE PRIMENJUJE PRAVILNIK

  4. KAKO I KADA PRIKUPLJAMO VAŠE LIČNE PODATKE

  5. PODACI O LIČNOSTI KOJE PRIKUPLJAMO, SVRHA I OSNOV

  6. GDE I KAKO SE VAŠI PODACI ČUVAJU

  7. DA LI DELIMO VAŠE PODATKE SA TREĆIM LICIMA

  8. KOLIKO DUGO ČUVAMO VAŠE PODATKE

  9. VAŠA PRAVA

  10. STUPANJE NA SNAGU I IZMENE PRAVILNIKA


1. RUKOVALAC PODACIMA O LIČNOSTI

Marquise je rukovalac podacima o ličnosti, odnosno subjekt koji određuje svrhu i način obrade podataka, u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Za pitanja vezana za zaštitu podataka, kontakt osoba je DPO (Data Protection Officer) na office@bottegagrande.rs ili pismeno na adresu Grmeč 1 Nova 16, 11000 Beograd.

2. DEFINICIJE

  • Lice ili Vi – fizičko lice čiji se podaci obrađuju.

  • Korisnik sajta – svako lice koje pristupi Sajtu.

  • Registrovani korisnik – lice koje ima nalog na Sajtu.

  • Opšti uslovi poslovanja – Uslovi poslovanja iz ovog dokumenta.

  • Podatak o ličnosti – informacija koja se odnosi na identifikovano ili identifikovano lice.

  • Poverenik – Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti, Bulevar kralja Aleksandra 15, 11000 Beograd, email: office@poverenik.rs.

  • Politika upotrebe kolačića – pravila o prikupljanju podataka putem kolačića.

  • Saglasnost – Vaš nedvosmisleni pristanak na obradu podataka.

3. NA KOGA SE PRIMENJUJE PRAVILNIK

Pravilnik se primenjuje na:

  • Korisnike sajta (posetioce i registrovane korisnike)

  • Kupce

  • Korisnike programa lojalnosti Marquise kartice

Sajt nije namenjen licima mlađim od 18 godina.

4. KAKO I KADA PRIKUPLJAMO VAŠE PODATKE

Prikupljamo podatke kada:

  • koristite aplikaciju ili sajt;

  • registrujete nalog;

  • poručujete proizvode;

  • kontaktirate korisničku podršku;

  • učestvujete u anketama;

  • dajete saglasnost za marketing.

Svoju saglasnost možete povući u bilo kom trenutku.

5. PODACI O LIČNOSTI KOJE PRIKUPLJAMO, SVRHA I OSNOV

SVRHA PRIKUPLJANJA PODACI KOJE PRIKUPLJAMO PRAVNI OSNOV
Registracija naloga Ime, prezime, email, šifra Izvršenje ugovora ili preduzimanje radnji pre zaključenja ugovora
Obrada porudžbina Ime, adresa, broj telefona, email, finansijske informacije Izvršenje ugovora
Program lojalnosti Pol, datum rođenja, adresa, telefon, email Izvršenje ugovora
Obaveštenja o pogodnostima Podaci iz programa lojalnosti Saglasnost
Personalizovane ponude Podaci o prethodnim kupovinama Saglasnost
Anketa i istraživanja Podaci iz registracije Saglasnost
Kontakt korisničke podrške Ime, prezime, adresa, telefon, email, detalji zahteva Legitimni interes ili pravna obaveza
Newsletter Email Saglasnost
Obaveštenje o izmenama akata Email Legitimni interes

6. GDE I KAKO SE VAŠI PODACI ČUVAJU

Podaci se čuvaju u zaštićenim bazama i servisima sa tehničkim i organizacionim merama zaštite (SSL/TLS, lozinke, kontrole pristupa). Poverljivi podaci u štampanom obliku se čuvaju u zaključanim prostorijama.

7. DA LI DELIMO VAŠE PODATKE SA TREĆIM LICIMA

Podatke delimo samo kada je to neophodno za izvršenje ugovora (dostava, plaćanje) ili na osnovu Vaše saglasnosti. Svi partneri su obavezni da čuvaju podatke prema našim smernicama.

8. KOLIKO DUGO ČUVAMO VAŠE PODATKE

Čuvamo podatke dok traje poslovni odnos, uz zakonske obaveze čuvanja (npr. računovodstveni rokovi), ili dok ne povučete saglasnost.

9. VAŠA PRAVA

Imate pravo na:

  • pristup podacima;

  • ispravku;

  • brisanje (pravo na zaborav);

  • ograničenje obrade;

  • prenosivost;

  • prigovor;

  • opoziv saglasnosti.

Za ostvarivanje prava kontaktirajte office@bottegagrande.rs ili pismeno na adresu Grmeč 1 Nova 16, 11000 Beograd.

10. STUPANJE NA SNAGU I IZMENE PRAVILNIKA

Ovaj Pravilnik stupa na snagu dana 09.06.2025. godine. Ažurirane verzije biće objavljene na https://marquise.rs.

POLITIKA UPOTREBE KOLAČIĆA

Politika upotrebe kolačića kompanije ("Politika upotrebe kolačića") opisuje različite vrste kolačića koje se koriste na Sajtu u vlasništvu i pod kontrolom Bottega Grande d.o.o. (Marquise). Politika upotrebe kolačića čini sastavni deo Pravilnika o zaštiti podataka o ličnosti.

Pojmovi koji su u Politici upotrebe kolačića napisani velikim slovom, imaju značenje definisano u Uslovima poslovanja i Pravilniku o zaštiti podataka o ličnosti.

  1. Šta su kolačići?

  2. Zašto koristimo kolačiće

  3. Koje kolačiće koristimo

  4. Kako da isključite kolačiće

  5. Ažuriranje Politike upotrebe kolačića

1. Šta su kolačići?

Kolačići su male datoteke koje sa našeg Sajta šaljemo na Vaš uređaj i kojima kasnije možemo pristupiti. Mogu biti privremeni ili trajni i koriste tehnologije poput JavaScript ili Flash. Zahvaljujući kolačićima, Sajт pamti Vaše izbore i omogućava bolje korisničko iskustvo.

Kolačić prve strane i kolačić treće strane

Kolačiće prve strane postavlja Sajт koji posećujete, dok kolačiće treće strane postavljaju domeni različiti od Sajta (npr. analitički i reklamni provajderi). Marquise nema direktan uticaj na kolačiće trećih strana – informacije o njihovom korišćenju dostupne su na sajtovima tih provajdera.

2. Zašto koristimo kolačiće

Kolačići nam pomažu da:

  • Omogućimo osnovnu funkcionalnost Sajta (neophodni kolačići).

  • Merimo saobraćaj i prilagođavamo sadržaj (analitički kolačići).

  • Prikazujemo personalizovane opcije i poboljšamo korisničko iskustvo (funkcionalni kolačići).

  • Prikazujemo ciljane reklame na drugim sajtovima (kolačići za reklamiranje).

Ne prikupljamo osetljive podatke o ličnosti bez Vaše izričite saglasnosti.

3. Koje kolačiće koristimo

3.1. Neophodni kolačići
Omogućuju rad ključnih funkcija Sajta i ne sakupljaju podatke o ličnosti.

Naziv Svrha Domena Trajanje Vrsta
ARRAffinity Balansiranje opterećenja na serverima azure.microsoft.com Sesijski HTTPOnly
ASP.NET_SessionId Održavanje anonimne sesije korisnika asp.net Sesijski HTTPOnly
.ASPXANONYMOUS Praćenje anonimnog korisničkog ID-ja asp.net Sesijski HTTPOnly

3.2. Analitički kolačići
Prate posete i izvore saobraćaja radi poboljšanja performansi.

Naziv Svrha Domena Trajanje Vrsta
_gat Regulacija brzine prikupljanja podataka (Google Analytics) googletagmanager.com 1 dan HTTP

3.3. Kolačići za reklamiranje
Omogućavaju prikaz ciljane reklame prema Vašim interesovanjima.

Naziv Svrha Domena Trajanje Vrsta
Facebook Pixel Praćenje poseta i prikaz Facebook oglasa facebook.com 2 godine Pixel
BizoID, BizoData,... Praćenje LinkedIn oglasa i aktivnosti ads.linkedin.com 6 meseci Pixel
_gac Praćenje konverzija iz Google Ads kampanja googleadservices.com 30 dana HTTP

3.4. Funkcionalni kolačići
Pamte Vaše izbore i prilagođavaju sadržaj Sajta.

Naziv Svrha Domena Trajanje Vrsta
NOPCOMMERCE.AUTH Autentifikacija registrovanih korisnika nopcommerce.com Sesijski HTTP
Nop.customer Identifikacija neregistrovanih kupaca nopcommerce.com Trajni HTTP
nop.CompareProducts Lista proizvoda za upoređivanje nopcommerce.com Sesijski HTTP
NopCommerce.RecentlyViewedProducts Lista nedavno pregledanih proizvoda nopcommerce.com Sesijski HTTP

4. Kako da isključite kolačiće

Možete upravljati i brisati kolačiće kroz podešavanja Vašeg pretraživača (opcije, alati, ili preferencije). Za detalje, pogledajte pomoć u Vašem pretraživaču ili posetite www.allaboutcookies.org.

5. Ažuriranje Politike upotrebe kolačića

Politika se s vremena na vreme ažurira. O promenama ćete biti obavešteni putem pop-up prozora na Sajtu, a datum poslednje izmene je vidljiv na vrhu ove stranice.

Za sva pitanja, kontaktirajte nas na office@bottegagrande.rs.